"If you run, you are a runner. It doesn't matter how fast or how far. It doesn't matter if today is your first day or if you've been running for twenty years. There is no test to pass, no license to earn, no membership card to get. You just run." - John Bingham-

2012. január 22., vasárnap

Twilight....

Délután annyira szarul ment a futás - nevezzük inkább sétának- és ezen annyira felhúztam magam, hogy kaptam egy kisebb bőgőrohamot itthon.
Világvége hangulatomban megmostam a hajamat, és meg kellett néznem a Twilight-ot. Jep. Jól olvastad. Nem röhög.
Legközelebb a Dirty Dancing-et fogom nézni.

4 megjegyzés:

  1. Ha teljesen éhgyomorra futsz, akkor az nem megy.

    Ne keseredj el, menni fog, meg tudod csinálni! Lassan, de biztosan.

    Azért ha már Titanicot is nézel, szólj Ketketnek, hogy üljön le veled komolyan beszélhetni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (en csak ehgyomorra tudok igazan jokat futni, igaz, en reggel 7 korul mar lent vagyok az edzoteremben)

      Törlés
  2. Nem éhgyomorra voltam...
    Tényleg nagy bajban lennék, ha a Titanicot kellene néznem, ilyen fixációm eddig nem volt:D
    Good Will Hunting kedvem is van.

    VálaszTörlés